Kalite Politikası
05 Şubat 2024

 

Kalite Politikamız;


Hastalarımız için;
 Hastalar arasında; din, dil, ırk, milliyet ve cinsiyet ayrımı yapmaksızın, her hasta farklı muamele görmeksizin eşit saygı ve hizmet almasını sağlamak,
 Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslararası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların aşılmasını başarmayı sağlamak,
 Hasta bilgi gizliği ve mahremiyetini her alanda korumayı hedeflemek,
 Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakkı olduğunu ve bunun tedaviyi kolaylaştıran bir unsur  olduğunu belirtmek,
 Hastaların sağlık hizmetinin yanı sıra konforlu bir bakıma da gereksinimi olduğunu benimsemek,
  Kaliteli hizmet sunmak için gerekli olan Bakanlığımız standartları doğrultusunda sistemi  kurgulamak,
  Hasta memnuniyetini sürekli ölçmeyi ve iyileştirmeyi hedefliyoruz.

Çalışanlarımız için;
  Uluslararası sağlık standartlarını yakından izlemeyi ve uygulamayı,
  Bilimin gerektirdiği kanıta dayalı tıbbı uygulamayı
  Eğitim veren bir yapıya ve bunun yaratacağı dinamizme erişmeyi
  Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı,
 Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı,
  Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
  Misyonumuz ve politikalarımız ile vizyonumuz doğrultusunda, Kalite Yönetim Sistemi’nin  sürekliliğini sağlamayı,

**Hasta, çalışan güvenliği ve memnuniyetini ön planda tutarak, tıbbi ve teknolojik gelişmeleri yakından takip eden, etik değerlere saygı gösteren ve çağdaş bir yaklaşım benimseyen güvenilir bir 
hastane olmayı amaçlıyoruz,
**Fiziksel ortamın yenilenmesinin sürekliliğini sağlayarak, hastalarımıza ve çalışanlarımıza ferah ve güvenilir bir ortam sunulmasını sağlamayı,
**Tüm çalışanların katılımı ile sürekli ölçme ve iyileştirmeyi hedeflediğimizi kabul ve taahhüt ederiz.