Kalite Politikamız;
Hastalarımız için;
⮚ Hastalar arasında; din, dil, ırk, milliyet ve cinsiyet ayrımı yapmaksızın, her hasta farklı muamele görmeksizin eşit saygı ve hizmet almasını sağlamak,
⮚ Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslararası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların aşılmasını başarmayı sağlamak,
⮚ Hasta bilgi gizliği ve mahremiyetini her alanda korumayı hedeflemek,
⮚ Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakkı olduğunu ve bunun tedaviyi kolaylaştıran bir unsur olduğunu belirtmek,
⮚ Hastaların sağlık hizmetinin yanı sıra konforlu bir bakıma da gereksinimi olduğunu benimsemek,
⮚ Kaliteli hizmet sunmak için gerekli olan Bakanlığımız standartları doğrultusunda sistemi kurgulamak,
⮚ Hasta memnuniyetini sürekli ölçmeyi ve iyileştirmeyi hedefliyoruz.
Çalışanlarımız için;
⮚ Uluslararası sağlık standartlarını yakından izlemeyi ve uygulamayı,
⮚ Bilimin gerektirdiği kanıta dayalı tıbbı uygulamayı
⮚ Eğitim veren bir yapıya ve bunun yaratacağı dinamizme erişmeyi
⮚ Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı,
⮚ Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı,
⮚ Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
⮚ Misyonumuz ve politikalarımız ile vizyonumuz doğrultusunda, Kalite Yönetim Sistemi’nin sürekliliğini sağlamayı,
**Hasta, çalışan güvenliği ve memnuniyetini ön planda tutarak, tıbbi ve teknolojik gelişmeleri yakından takip eden, etik değerlere saygı gösteren ve çağdaş bir yaklaşım benimseyen güvenilir bir
hastane olmayı amaçlıyoruz,
**Fiziksel ortamın yenilenmesinin sürekliliğini sağlayarak, hastalarımıza ve çalışanlarımıza ferah ve güvenilir bir ortam sunulmasını sağlamayı,
**Tüm çalışanların katılımı ile sürekli ölçme ve iyileştirmeyi hedeflediğimizi kabul ve taahhüt ederiz.